میگن انقباض دارم
دعا کنید بستری نشم😥😥😥😞😞

تصویر
۹ پاسخ

ن انشاالله عزیزم چیزی نیست ب امید خدااا😢😢🥲

ن انشالله ک چیزی نیست

ان شاالله که هر چه زودتر خوب شی و چیزی نباشه

میشه بگی علائمت چیه؟؟؟

ان شا ا... که چیزی نیست

انشاالله با دارو کنترلش میکنن

ان شاءالله که هیچی نیست عزیزم🤲🤲

انشالله که چیزی نیست و نیاز به بستری پیدا نمیکنی عزیزم

چجوريه انقباض ميشه بگي هواشه ميكنم چجور دردي داشتي علايم هارو بگين ممنون

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری