ن انشاالله عزیزم چیزی نیست ب امید خدااا😢😢🥲
ن انشالله ک چیزی نیست
ان شاالله که هر چه زودتر خوب شی و چیزی نباشه
میشه بگی علائمت چیه؟؟؟
ان شا ا... که چیزی نیست
انشاالله با دارو کنترلش میکنن
ان شاءالله که هیچی نیست عزیزم🤲🤲
انشالله که چیزی نیست و نیاز به بستری پیدا نمیکنی عزیزم
چجوريه انقباض ميشه بگي هواشه ميكنم چجور دردي داشتي علايم هارو بگين ممنون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.