سلام خانما ۲۴هفته با انقباض شدید بستری شدم برام دعا کنید😭😭😭

۱۱ پاسخ

مامان جان چه خبر بهتری؟

آن شالله خوب میشی

ایشالا که خیره

ایشالله به خیر بگذره روحیه تو قوی کن انرژی منفی رو دور کن از خودت

انشاالله که به خیر بگذره برات و به موقع جوجه رو بغل بگیری عزیزم

عزیزم ان‌شاالله ختم به خیر میشه
خدا کمک میکنه❤️🥺

انشالله ک بخیر میگذره علاعمتون چی بود ؟منم خیلی درد پریودی میگیرم

عزیزم انشاالله خیر هست و با مراقبت انقباض از بین میره
میشه بگی علایم انقباض چیه؟

علاعمت چی بود عزیزم خدا شفا بده

نگران نباش عزیزم مطمئن باش هیچ اتفاقی نمیفته 🥰🐣

انشالله که چیزی نیست نگران نباش نی نی به وقتش و به سلامت دنیا میاد

سوال های مرتبط