۱۰ پاسخ

خدا حفظشک کنه دعا کن منم صاحب یکی از این شم

فک کنم وسطای تابستون به تنش بشینه اگه رشدش خوب باشه خیلی نازه مبارکش باشه

ازه بابا تا اونموقع هم قد میکشه هم تپلی میشه

چند ماهشه

یکم دکمه سرشونه رو جابه جا کن اندازه میشه بزرگتر هم شد باز دکمه رو ببر عقب تر

آره عزیزم
مبارکش باشه چقدر بهش میاد 😍

بزرگه

چه قشنگه ماشاالله . از کجای نیشابور خریدی؟

بزرگه عزیزم یکی دو ماه دیگه اندازه میشه

همین الانم اندازشه گلم

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۵ سالگی