دیگه 16 هفته یا آنومالی مشخص میشه دیگه
چرا دهانه رحم رو با سونو واژینال تحریک کنی
عزیزم برای من طول سرویسکم اندازه گیری میکنن براب 4 خرداد
فرقی نداره عزیزم اگه از رو شکم معلوم نباشه از واژینال هم معلوم نیست بزار دو هفته دیگه برو بهت صد در صدی میگن
فقط هفته های اول انجام میدن که اون موقع جنین اندازه نخوده
نه . اصلا تو بارداری سونو واژینال انجام نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.