مامانا الان برم سونو جنسیت معلوم میشه ؟

۸ پاسخ

یعنی تو انتی بهت نگفتن

مگه ۱۸ هفته نیستی، سونو انومالی بهتره ۱۸ هفته انجام بدی بین ۱۸ تا ۱۹ هفته ، نندازش عقب . وقتیم بری انومالی جنسیتم میگه

الان دیگه باید آنومالی بری کم کم
اونجا بهت میگن

میخوام برم سونو صدای قلبشو بشنوم جنسیت رو هم بهم بگه چیه

انومالی برو دیگه هزینه الکی نکن تازه سونو انجام دادن زیاد خوب نیس

اره برو ببین نینی کوچولو چیههه

اره

بله عزیزم قطعا

سوال های مرتبط

مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۵ ماهگی
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری