۵ پاسخ

کاش ذات ادمارو زودتر بشناسیم تا انقد روشون زیاد نشه خداروشکر که ذات کثیفشونو شناختیم

اخ گفتیییییی

آدما یه رفتارا ویه حرکتی دارن که نشون میده ذاتشون چیه فقط باید زرنگ باشی

من که گاهی از خوب بودن پشیمون میشم
نمیتونم به کسی بدی کنم ولی دیگه راه خودمو میرم و زندگی خودمو میکنم و هیج بنی بشری برام مهم نیست

اگه میشد ذات ادما رو رید دنیای ترسناکی میشد

سوال های مرتبط