چهارتا پر
دکتر به من گفت اگر شیرخوردنش مثل قبله تو این فصل طبیعیه که کم بشه
چون تعریق صورت میگیره
4 تا هر شیش ساعت عوض میکنم در روز اگر اسهال باشه بیشتر
۱۰ تا البتع من دوبار که ادار کنه توش عوض میکنم چون دختره میترسم عفونت بگیره اب بده بهش من دو روزه اب میدم
۵ یا ۶ تا
از صبح تا شب ۵ بار عوض میکنم حالا یا ادرار کرده یا پی پی، معمولا ادرار منتظر میمونم ی مقدار سنگین بشه زود عوض نمیکنم
منم شیر و ادرار پسرم کم شده
امروز رفتم دارو داد ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.