شیرخشک آپتامیل پرونوترا

تصویر
۲ پاسخ

من اون موقع یادمه همه این مدل لباسای پیج ها که برنداش خارجی بود ولی خیلی خوش قیمت از درگهان بود.
بیشتز جنوب.
یه چنتا پیجشم داشتم فقط عمده بودن
قیمتا مفت بود هعییی..
الان اینستا ندارم .دیگه ادرسش اینارو نمیدونم .همون درگهان بودن..یا قشم...
ولی تهرانم عمده داره .
کلا هرشهری عمده خودشو داره .
حالا دقیق دقیقشو نمیدونم
در همین حد بلدم خخخخخ

کسی اگر سراغ داره راهنماییم کنه ممنون

سوال های مرتبط