اونایی ک سزارین کردین امپولش درد داره

۲۰ پاسخ

قطعا دردش کمتر از برش طبیعیه 😅

سر پسرم بیهوش شدم..مواد بیهوشی کم زدن ..زود بهوش اومدم..داشتن بخیم میکردن..اینقدر عذاب کشیدم..بعدش بازم بیهوشم کردن..

منم هفته دیگه سزارین میشم..میخان بدنم بی حس کنن..خیلی میترسم..اولین بار میخام بی حس بشم

نه اصلآ

قبلش نه بعدش اره😅😅

نه من نداشتم

نه ترس داره فقط

نه اصلا گرم میشه بدنت خیلی با حاله مخصوص خوابه😂

میگن نداره نمیدونم چرا من سوخت واذیت شدم

اصلا نداره

ن نداره( از تجربه مامانم و خاله هام)

ن اصلا

نه نداره

خواهر شوهرم میگه نه

نه نداره ولی بعدش زخمت خیلی درد داره

نه اصلااااااا

نه نداشت

نههههه اصلا متوجه نمیشی سوزنش خیلی زیاد نازکه

چون بلافاصله بدنت بی حس میشه

نه اصلن دردنداره

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی