بیست روزگی بردم
میخواستم داخل همین گهواره بدم ازاینایی عکس آتلیه ایی درست میکنن براش درست کنن
منم نبردم
من امروز بردم گلدن تایمش تا بیست روزگیه
من نوزادی۱۷روزگی
۳٫۵ ماه بردمش عکس۳و۴ کرفتم
عیدم رفتم براعید
ده روزگی
ما خودمون دوربین حرفه ای داریم خودم براش میچینم عکس میگیریم با همسرم ازش هر ماه
از عکسای اتلیه خوشم نمیاد ..
۲۸ روزگی
من کلا نبردم 😕 بچم گناه داره اذیت میشه😕
هیچ روزگی 🤣💔
14 روزگی و 1ماهگی
۱ ماه و ۲ ماه و تا یک سالگی میخوام همه ماهگرداشو ببرمش
من ۱۱ روزگی بردم ... برای دندونیشم میبرم و یکسالگی ...
یک ماهگی
۱۴ روزگی
واسه سه ماهگی
من که مردم کلا، قصدم ندارم ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.