۳ پاسخ

بچه من خوب وزن نگرفته بود دکتر بهش شربت نئوزینک داد و مولتی ویتامین بجای آ د
خودمم روزی یکی دو بار شیرخشک نان دادم وزنش خوب شد
شاید شیرت کمه یا خوب نمیخوره
هر دو ساعتی بهش شیر میدی؟
من یک ساعت و نیم بیدار میکردم

طبیعیه

هیچی عزیزم نگران نباش درست میشه
اولش بچه یکم‌افت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری