خانما تب بچم انگار هی داره میره بالا چیکار باید کنم؟

۷ پاسخ

دستمال خیس بکش روی بدنش سریع خنک میشه تاصبح همش بایدهمینکاربکنی

عزیزم بالاخره مریضی وارد بدنش شده تب خفیف طبیعیه

پاشویه ش کن
چرا انقدر استرس داری
واکسن تب هم داره
مرتب پاراکید بده پاشویه ش کن

بچه بایدم تب خفیف کنه دیگه عزیزم عوارض واکسنه

۳۶ که تب نیست

ببین چنده 37/5به بالا پاراکید بده یکم خونتونو دماشو بیار پایین

برو دکتر اگه میتونی

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون مامان نیکی جون ۱۳ ماهگی