پسر من شهریوریه ولی زده واکسنشو
دختر منم مردادی آبان پارسال ۵ سال و ۳ ماهش بود بهداشت تزربق کرد
مرسی عشقم 😘😘
بمن بهداشت گف نزار ۶سال بشه قبلش بزن منم هفته بعد میرم بزنم
من بردم برای دخترم زدم دستش درد میکرد وتب داشت وپایین واکسنش اندازه کف دست قرمز شده بود که شبیه الرژی بود بعد سه روز الان بهتره
نه من همون مرداد میبرم
قبلا هم همون ۶سالگی تمام بود
ورود به مدرسه
سلام عزیزم طرف ما که نمیزنن میگن از فردای تولدش میتونی بزنی
واکسن ار ۴سالگی میشه زد ..منم خواستم برم بزنم گفتن خرداد بیا واکسن نداریم
رایانم مردادی منم میخوام خرداد بزنم واکسنشو نه ربطی نداره ۴تا ۶ سال میتونه
نه عزیزم من امروز بردم زدن براش خداروشکر علائمی نداره فقط میگه دستم درد میکنه اونم عادیه پسرم شهریور ماهی هست.
پسر منم مردادیه، از بهداشت پرسیدم گفت میتونی زودتر بزنی
ن خوشکلم من پسرم چند ماه پیش زد جدیدا میگن از ۴تا ۶ سال میتونن تزریق کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.