من بچه اولم کلی لباس خریده بودم دیگه سیسمونی بود و لباسم ارزون همشونم مارک بودن تا الان که ۴ سالش رو تموم میکنه هم لباس داشت تو سیسمونیش ..الان بچه دومم دوباره دختر شده و خیلی از لباسای قبلی نو مونده و سالم ..اونایی که سالم و تمیز هستن رو میشورم تو خونه براش استفاده کنم و الانم فصلی براش خرید میکنم دیکه از قبل نمیخرم همه رو ...همشونم سایز صفر تا ۳ ماه میخرم براش ..دو دست لباس بیمارستانی یکی ۳ تیکه یکیش ۵ تیکه گرقتم یه سرهمی گرفتم یه بادی ..میخوام یه سرهمی دیگه هم بگیرم براش و دوتا بادی دیگه ... کافیه به نظرم ...اللته لباس دختر بزرگمم هست برا خونه ازشون میخپام استفاده کنم ... یه پتو دورپیچ خریدم و یه کیف میخرم براش و شیشه شیر و پستونک ..همینا به ذهنم اومد
برای هر ماهش 3تا لباس کافیه2تا بولیزشلوار یدونه سرهمی، توخونگی، خیلی خرید لباس لازم نیس چون زود به زود سایز تغییر میکنه
یک دست سایز صفر شامل بلیز و زیر دکمه خور و شلوار
سه دست سایز 1 بازم سه تیکه بگی بهت میدن
سه دست سایز 2 بازم سه تیکه
3 تا شلوار جدا بخر
سعی لباس میخری جلو دکمه خور باشه راهت بتونی براش بپوشی یک یا دوتا کلاه بستگی به فصل دنیا میاد
یک لباس گرم هم برای زمستونش بخر به سایز تو اون فصل هست
منم دقیقا همین مشکل و دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.