۷ پاسخ

من دو بار شیمایی داشتم دی ماه402و بهمن403 و امسال 404 آذرماه خارج رحمی یعنی دقیق بین هرکدام یک سال طول کشید تا باردار بشم وخدانخواست که هیچ کدوم بغل بگیرم هرچه دکتر هم میرم میگه مشکلی نیست.

6ماه بعد

من ماه قبل شیمیایی بودم این ماه باردارم امید داشته باش رحمت آماده است اتفاقا

ماه بعدش حامله شدم

نشدم هنوز این ماه شده ۵ ماه

من این مشکلو داشتم دقیقا همون روزی که ازمایش دادم همون شب پریود شدم سنو ماما رفتم هیچی نبود خیلی میترسیدم ولی این ماه عقب انداختم نزدیک ده روزه فکرکنم باردار باشم اوایل تاخیری پریودیم تست زدم مثبت دراومد منتظرم یه چندروز دیگه دوباره بزنم

منم داشتم و تازگی دفع بارداری شیمیایی داشتم گلم..
کوکیوتن سلنیوم اینارو با همسرم شروع کردم ببینیم خدا چی خیر داره برامون
اما چون جزیی از سقط نیس دکتر گفت همین ماه اقدام کن ولی نمی‌دونم خودمم
چون مکملا ۳ماه بعد اثر دارن ن یک هفته

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری