منم همینطورم قشنگم
دکتر گفت طبیعیه
هورمون پرولاکتین و پروژسترون مقابل هم هستن
من لاکتاول و شیرافزا خوردم یه کوچولو بهتر شد ولی اصلا مثل همیشه نیست باز که هی رگ کنه، اما از اون شلی هم دراومد
اگه نی نیت ۳ ماهش شده میتونی بهش آب و شکرسرخ بدی یکم بی قراریش کم شه
و خودت مدام عصاره گوشت،بوقلمون،خروس و قلم بخوری
شیربادوم،سویق کودک،سرمام،تخم مرغ و کلا چیزای مقوی که همون شیر کمت چرب باشه دلشو یکم نگه داره
عزیزم طبیعیه ،خستگی تغییرات هورمونی همه اثر گذارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.