۲ پاسخ

منم همینطورم قشنگم
دکتر گفت طبیعیه
هورمون پرولاکتین و پروژسترون مقابل هم هستن
من لاکتاول و شیرافزا خوردم یه کوچولو بهتر شد ولی اصلا مثل همیشه نیست باز که هی رگ کنه، اما از اون شلی هم دراومد
اگه نی نیت ۳ ماهش شده میتونی بهش آب و شکرسرخ بدی یکم بی قراریش کم شه
و خودت مدام عصاره گوشت،بوقلمون،خروس و قلم بخوری
شیربادوم،سویق کودک،سرمام،تخم مرغ و کلا چیزای مقوی که همون شیر کمت چرب باشه دلشو یکم نگه داره

عزیزم طبیعیه ،خستگی تغییرات هورمونی همه اثر گذارن

سوال های مرتبط