وسطی
من بیبی جویس میدم
وسطی
من اويغر ميدم دوست داره آهن و زينك هم داره پديارو دوست نداشت
بیبی جویس
طعمش از بقیه بهتره واکثربچه ها دوس دارن
من وسطی رو میدم پدیا بست
ولی به قدری بچم طعمشو دوست نداره که نگم برات
دیگه هر چی بهش میدم نمیخوره فک میکنه این لعنتیه
پدیا بهتره چون مثلا بی بی جویس ویتامبن k داره که برای نوزاد نیاز نیست
بین این سه تا بیبی جویس ولی از لینا بهتر ویوا کیدز
پدیا بست اکثرا نمیخورن دکترمم گفت نه مقبولیت کمتری داره مولتیش یورو ویتال رو پسر من میخوره نمیدونم دیگه واسه بقیه چطوره ویواکیدز هم نخورد دکتر گفت پس پدیا هم نده
من پدیا بست میدم ولی شنیدم بیبی جویس بهتره
وسط پدیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.