منم بچه هام شیر بالا میارن گاهی از دماغهاشونم میاد میکن رفلاکس نمیدونم میخوام این سری رفتم ب دکترشون بگم
زیادی شیر بالا میاره و ریفلاکس داره
دوساعت یبار بده شیر قبلی جذب بشه بعد، ممکنه تندتند یا زیاد بدی بالا میاره آروغ نزنی بالا میاره اگه همرو رعایت کردی باز بالا آورد ببر دکتر ممکنه رفلاکس داشته باشه
رفلاكس داره ببر دكتر
شاید زیاد بهش میدی یکم بده بهش بعد تا نم ساعت آروغ بگیر ببین چه جوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.