۷ پاسخ

بچه من 11روزشه.. یه ساعت سینم تو دهنش بود سیرنشد الانم دوشماره و نیم شیرخشک دادم بازم گشنشهو میخاد میترسم بازم بدم بهش😔😔🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

۶۰ میل طبیعیه برای نوزاد ولی بیشتر از اون بهش نمیشه داد بالای ۴۰ روز کم کم بیشتر میشه شیرش
نگران نباش بهش ۶۰ میل بده بعدشم اروغش بگیر

وااای پسر منم همینطورع بچه های که تو این روزا ب دنیا اومدن چرااا اینطورن

اره بهش بده اگر میخواد

آره طبیعیه

طبیعیه

اره طبیعیه عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی