سلام مامانا اسم هنوز انتخاب نکردم 🥲چندتا اسم دختر قشنگ بگین

۱۶ پاسخ

من میخام بزارم ابرا

ماهلین

لیا لنا هانا ماهک اِل آی

من ایشالله میخوام بذارم محوا😍یعنی ماه شب چهارده 🤗

هانیل
نیهان

من می‌زارم رستا


دوستم میخاددبزاره آوا

اونیکی دوستمم اسم دختراشو‌گزاشته دریا و ساحل 😁

دیانا🩷😅

من الان میخوام بزارم دلسا
ولی اسمایی که بهش فکر میکردم اینا بود گلسا /گندم /پونه /شادی

دیلا ، لنا ، دلانا

نیلا
پناه
رها

هلن نورا

من هانا گذاشتم هم تلفظش قشنگه هم معنی خوبی داره
لنا
لارا هم خوشگله

همسر من میگه ترنم
منم عاشق اسم ارغوان هستم

پناه.گندم.ساحل.بهار

نیلا

برکه

رومینا

راز

ماهورا

پرنسا


اسم دختر خودم نیلا هست چون هم از اسمش خوشم اومد هم از معنیش

لارا
اَبرا
گندم
ماهلین

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌ونهم بارداری