وای همه ندونسته حامله شدن من استرس گرفتم😐😑

۶ پاسخ

من ناخواسته حامله شدن رو هضم نمیکنم چون ناخواسته امکان ندارع طرف تا نریزه چطو ناخواسته میشه حامله شد😂🤔
احتیاط کنن نمیشن
اگ شدن خواستن

و منی ک با قرص باردار شدم🥴

منم همیشه اینو میگفتم که مگه میشه ناخواسته و همه رو مسخره میکردم. و جلوگیری سفت و سخت داشتم نه سال اولین بچه رو با قصد خودم باردار شدم دومی رو ناخواسته و با جلوگیری! واقعا نمی‌دونم چی شد

گهواررو باز میکنم پشمام میریزه 🫤

ترسناکههههه😩😂😂

استرس بگیر خواهر منم ناخواسته سومیو باردارم الان که 17هفتم هنوز تو شوکم😐😂
وقتی ک فهمیدم 9هفتم بود و تا مرز سکته رفته بودم 🥲😅

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی