۵ پاسخ

من هرموقع پسرم واکسن بزنه ؛ بعدش دمای بدنش با همین دماسنج اندازه میگیرم
خوب بوده راضی ام

اره درست نشون میده

وابا مطب دکترا هم همینه،منم بارها با دیجیتال گرفتم زیربغل بااینم گرفتم یکی بوده

با تب سنج بیمارستانی ۴ درجه اختلاف داشت برای من

نمای بقل تب سنج.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی