سلام. خانوما رفتم سنو امروز وزن بچم ۱۱۰۰ بود خوبه ؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم
من اخرین بار ۲۵ هفته رفتم ۷۹۰ بود هفته دیگه سونو رشد دارم خیلی استرس دارم کاش رشدش خوب باشه

۲۶ هفته ۸۱۰ گرم بود

عالیه

۲۹هفته یک دویس بود بچم🥲

26هفته بودم نمی‌دونم 968گرم بود از اون روز خیلی رسیدم بهش بنظرتون چقدر میشه؟🥲

خیلی خیلی خوبه

اره خوبه😍

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 🩵محمدسام🩵👑 مامان 🩵محمدسام🩵👑 هفته بیست‌وهشتم بارداری