هیچ کس شناختی از این دکتر نداشت؟

تصویر
۴ پاسخ

من از وقت گذاشتن برا مراجعین لذت می‌برم
خیلی با حوصله معاینه می‌کنه

برای هر کاری بری پیشش عالیه من راهم دور بود تنها نمیتونستم ببرم عوض کردم دکتر پسرمو وگرنه دکتر هادی کیانور حرف نداره خیلی خوبه

خوبه ولی وقت گرفتنش مصیبته و یکمم احساس میکنم خیلی حساسه یه بار اوایل بردم دیگه بعدا نبردم پیشش

چرا من پسرمو بردم پیشش عالیه

سوال های مرتبط

مامان میم🤍 مامان میم🤍 ۱ سالگی