امپول بیوتین بپانتین
موهات بلنده؟
طبیعیه عزیزم
دکترم بهم گفت حدود سه چهارماهگی ریزش مو خواهی داشت بخاطر ریزش موهاییه که بعلت هورمونها درطول بارداری رشد کردن و اونها الان میریزن و زینک یا مکمل هرویت بخور دوباره جایگزین میشن نگران نباش
من هم مثل تو شدم عزیز
عادیع عزیزم این موقع ها میریزه
ولی مولتی ویتامین و ویتامین دی اینارو بخور ختما
قرص فولیکوژن و گرناهیر بخور یه ترکیب طلایی
رژیمت اشتباهه هیچ رژیمی نباید این بلارو سرت بیاره
برنج بیشتر بخور
منم خیلی ریزش مو گرفتم از سه ماهگی پسرم ولی شکر خدا با خوردن قرص آهن مارک فرودین و قرص فیتو ریزشم نصف شده تو این یک ماه ولی خب باید ادامه بدم
کم کم خودش رفع میشه هرچیم بخوری باز میریزه ولی ویتامین دی و اهن رو بخور لاکتاول هم بخور
یا خداااا کچل شدی که
هیر بیوتی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.