خانما به پسرم استا دادم تبش رو ۳۷/۱خوابیده زیاد یعنی؟

۳ پاسخ

زیاد نیست ولی مراقب باش چکش کن

۳۷و نیم تب محسوب میشه

نه عزیزم ۳۸ به بالا بده

سوال های مرتبط