نه اصلا درد نداری من نصف شب پاره شد فقط حس کردم جیش کردم. بعد دیدم نه کیسه آبمه پاشدیم رفتیم بیمارستان خیلی هم سبک شده بودم
درد نداره. یکباره هم میریزه. برای من ک اینجوری بود شکم اولم
نه درد نداره برامن تو بیمارستان سوراخش کردن اصلا حس نکردم فقط یهو دیدم عین جیش فواره زد
به یکباره نیست تو چندین مرحله میریزه و اصلا دردناک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.