۴ پاسخ

نه اصلا درد نداری من نصف شب پاره شد فقط حس کردم جیش کردم. بعد دیدم نه کیسه آبمه پاشدیم رفتیم بیمارستان خیلی هم سبک شده بودم

درد نداره. یکباره هم میریزه. برای من ک اینجوری بود شکم اولم

نه درد نداره برامن تو بیمارستان سوراخش کردن اصلا حس نکردم فقط یهو دیدم عین جیش فواره زد

به یکباره نیست تو چندین مرحله میریزه و اصلا دردناک نیست

سوال های مرتبط