نان یک ۲۲۰ازاد با کدملی ۱۵۶تومنه
نه اصلا شیرخشک یارانه ای نده اصلااااا
یارانه ای چیه
داداش من بچه بود میخورد تپل تپل شده بود تازه بیشتر شیر مادر میخورد
یارانه ای ازکجاباید بگیریم؟
خیلی خوبه من به دخترم میدم دختر من زود دنیا اومدوشیرم به مشکل خورد بهداشت به دخترمن داد،واینم بگم من ببلاک۱،ببلاک ای ار،سوپرامیل آپتامیل پرونوترا،نان،نان کامفورت ونان ال اف هم دادم هیچ کدوم نساخت وفقط همین شیر خشک یارانه ای ساخت بهش
من شنیدم خیلی خوبه
پشسمون شدم از اینکه ندادم به بچم
الانم دیگه نمیتونم شیرشو عوض کنم
منم بلاک ۱ میدم با سهمیه قیمتش ۱۴۷/۸۰۰بود
الان شده ۲۱۳/۸۰۰
یارانه ای چجوریه؟؟
شیرخشک یارانه ای چیه؟من نان۱میدم باکد ملیش۱۸۰ایناس
من اپتامیل پپتی میدم رفلاکس و حساسیت داره اگه بهتر بشه دکتر اجاره بده میرم یارانه ای بگیرم
شیرخشک یارانه ای چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.