۶ پاسخ

چقدره مگه وزنش؟ دوبرابر وزن تولدش نشده؟

اره من میدم با اینکه رژیمیه ولی دکترم میگه خوبه وزنش روی نموداره

پسر منم کمبود وزن داشت ولی با نان آلترا جبران شد ، رو نمودار افتاد

سلام عزیزم من نان آلترا میدم وزن دهیش برای پسرم خوب بوده، ولی پی پیش سبز و شل و مخاطیه

بله من نان آلترا میدم

من میدادم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی