۳ پاسخ

روزی یبار صبحا ناشتا 1 سیسی

بچه منو ک نساخت رفلاکسش شدید تر شده

هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی؛ ترجیحا یکساعت از شیر خوردنش گذشته باشه و نیم ساعت بعدش شیر بخوره

سوال های مرتبط