ازکی لباس بچه هاتون شدسایزدو

۸ پاسخ

من ۳ میپوشونم

من بچم‌۶۲۰۰هست هنوز یک‌میپوشه

من الان حدود ۵۰روزگی سایز ۳

برا من هنوز ۱

هنوز یک نشده

دو ماهگی سایز یک یکم براش کوچیک شد ولی قابل پوشیدن بود سایز دو هم براش راحت و آزاد بود باز هم قابل پوشیدن بود.

من الان سه تنش میکنم
تو دوماهگی دیگه سایز دو میشه

والامن هنوز1میپوشم

سوال های مرتبط

مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی