۴ پاسخ

منم دلم میخواد اما چند بار امتحان کردم چون سینه‌ها شیر دارن نمیشه🥺تیر میکشه❤️‍🩹

سزارین بودی؟
چون من طبیعی بودم از همون هفته اول می‌خوابم

نه اصلن زود هنوز من الان که میخابم کلی درد میگیره

درد نداری

سوال های مرتبط