۶ پاسخ

منم کمر درد خیلی داارم کمرم انگار زودی خسته میشه هیچ فولیکول نداشتم انکاری ی طرف ۷ بود ی طرف ۳ونیم آمپول هم زدم اقدام کردم اما بعید می‌دونم ولی سینه هام گاهی تیرمی‌کشه نمی‌دونم از چیه علائم امپوله هستش یا چیز دگ

من ۵ روز مونده فقط کمرم درد میاد و زیر دلم گاهی تیر میکشه تااازع اگه حساس بشم میفهمم اینارو به طور کلی هیچی

تقریبا یه هفته گذشته
قصد بارداری ندارم اما نمیدونم واقعا حاملم یا چی

عزیزم من الان چهار هفته باردارم قبل پریودم هیچ علائمی نداشتم فقط سینه هام درد میکرد

فقط کمی سینه درد دارم

۵ روز مونده علائم پریود دارم 🙃😟

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری