دوستان آزمایشمو برام تفسیر میکنین بی زحمت؟
#بارداری #شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

همه خوبه، ولی قند 90باشه بهتره، قندت لب مرز هست، باید رعایت کنی برای جلوگیری از دیابت بارداری

اینم صفحه دومش

تصویر

همه چیز خوبه عزیزم. قندت نزدیک به لب مرزه احتمالا دکتر بهت بگه رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته هفدهم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان بِریتان مامان بِریتان هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری