سلام‌مامانا کی میتونه آزمایشمو تفسیر کنه

تصویر
۸ پاسخ

کم کاری تیروئید داری عزیزم
باید بری دکتر غدد قرص بخوری
توی بارداری نباید تیروئیدت کم کار بمونه

عزیزم تیرویید داری باید زودتر بری دکتر غدد دارو مصرف کنی و ماهی یه بار ازمایش بدی.
قند ۱۰۰ هست رعایت کن بیاد پایین.
من ازمایش ادرار دیدم نوشته باکتری مقداری داری باز نمیدونم نرماله یا عفونت داری.
اون برگه سوم رو نمیدونم چیه ولی یه سریش کمه یه سریش زیاد.
به دکترت زودتر نشون بده

تیروییدت بالاس

کم کاری تیروئید و قند بارداری داری

قندبارداری بمن گفتن بایدزیر۹۴باشه من۹۵بودم رژیم یکماهه دکترتغذیه بهم داد
تیروئیدتم کم کاره بایدبری دکترغدد داروتجویزکنه

قندت لب مرز رد کرده
تیروییدتم خیلی بالاس زود برو دکترت برات قرص بنویسه خطر داره

خوبه ازمایشت فقط انگار تیروییدت لب مرزه یکم

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری