نه منرفتممعاینه کرد شبش درد زایمانگرفت
دردی نداره ، دهانه رحمو با انگشت تحریک میکنن برای باز شدن ، ممکنه بعدش دردات شرو بشه یا کیسه ابت پاره شه
برا بعضیام تاثیری نداره و هیچ اتفاقی نمیفته 🙁🙁
تا اونجایی که فهمیدم
با انگشت یه مقدار کیسه ابود از رحم جدا میکنن که تحریک بشه بدن (البته نمیدونم درسته یا نه )
اگه دهانه ی رحمت شل و نرم باشه درد نداره ولی اگه سفت باشه بار اول دردش یه کوچوله
معاینه تحریکی دهانه رحم اسمش هست که مشخص ، با دست دهانه رحم رو برای باز شدن تحریک میکنند من که معاینه شدم شبش خونریزی کردم و فردا صب بعد اذان صبح زایمان کردم
هيچی دست داخل میکنن ببینن چند سانتی یکمم میچرخونن
اصلا هم درد نداره اگه خودتو شل بگیری
سلام خوبی عزیزم کجایی بیمارستان میری برای زایمان گلم
طبق چیزایی که شنیدم میگن ممکنه کیسه آب دو ساعت یا دو روز بعدش پاره بشه و برای بعضیها هم شاید اصلا نشه...
تو هفته ۳۸ ۳۹ خودشون انجام میدن یا باید ازشون بخواهی برات انجام بدن؟
واي منكه يه بار معاينه شدم مردم و زنده شدم
نه فقط معاینه میکنع ببینه چند سانت هستی کاری خاص دیگه نمیکنن
جواب بدید ما هم ببینیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.