ست بیمارستانی دخترم چطوره؟؟؟🥰🥰♥️
حس میکنم گرون خریدم😕

تصویر
۱۹ پاسخ

منم ۱۲ تیکه خریده بودم ۲۳۰۰
بردم عوض کردم نصفش ب دردم نمیخورد ۵تیکه خریدم

وای خداچقدقشنگهههههه متفاوته

قشنگن مبارک باشه من ۱۳ تیکه دانالو گرفتم جنسش بنظر میاد عالیه
هنوز استفاده نکردم البته

من ۱۹ تیکه دانالو رو از یه سایت دقیقا طرحی که میخواستموقبل عید گرفتم ۲۲۰۰ و بسی خوشحالم

خوشگله مبارکش باشه ولی دانالو فقط انگار پول برندش میگیره خیلی گرون میدع درسته جنسش هم خوبع ولی باز خیلی گرون میدع لامصب
ب خوشی تنش کنی عزیزم😍

قیمتای جدید دستم نیست من سه ماه پیش خرید کردم ولی خیییییلی نازهههه😍😍😍مبارک نی نی

خیلی قشنگه😍😍🥹🥹

قشنگه مبارکش باشه❤️

ولی زیباس مبارکش باشه

جعبه ای من نمیگیرم
چون نصفش بلا استفاذع اس

مبارکه به سلامتی تنش کنی😍😍

من تک تک‌‌خریدم‌ولی گرون خریدی دانالو‌داشتن ۱۹ تیکه ۴۲۰۰

اخییی🥹 مبارکت باشه عزیزم الان این جسارتا چقد شد ؟

خیلی قشنگه بسلامتی بپوشه جوجه
چند تیکه هست و چند گرفتی عزیزم

ولی خیلی قشنگه مبارک باشع به سلامتی تنش کنی😍

هرچی ک داخل پک باشه گرون
مگ ون گرفتی؟

چقد خریدی مگه

مبارکه خوشگله
اینا کلا گرون هستن

من همرو تک خریدم

سوال های مرتبط

مامان 🧸🧸🧸 مامان 🧸🧸🧸 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلدا🌧🌈🥰 مامان نیلدا🌧🌈🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی