۸ پاسخ

من خیلی کن بعضی وقتا با ابجوش خیس میکنم موز قاطیش میکنم

بیسکوییت خاصیتی نداره ک بهتره ندی

خیلی زوده گناه داره سنگین میشه الان نده

بسکویت نده ارزش غذایی نداره قند هم‌داره ک خوب نیست

با یکم آب جوش باید حل کنی

با هردو میتونی

شیر بهتره

اب جوش

سوال های مرتبط