کسی از سیسمونی فسقلی مشهد خرید کرده راضی بوده باشه؟

۵ پاسخ

آره من همه رو از اونجا گرفتم از همه لحاظ عالیه

اره من حضوری رفتم قیمتاشون خوبه وسایلی که از اونجا خریدم جاهای دیگه هم داشت ولی قیمتای فسقلی مناسب تر بود

فسقلي رو نرفتم اما بين شهر لوازم سيسموني و هديه مادربزرگ دومي خيلي بهتره و قيمتاش مناسبتره بعضي چيزارو از شهر لوازم سيسموني خريدم وقتي دقيقا همونارو هديه مادربزرگ ديدم اختلاف قيمت داشت
كالسكه كيديلو خريدم با قيمت 19 تومن جاهاي ديگه همونو قيمت كردم بهم 23 تومن قيمت دادن

اره من خرید کردم یکبار حضوری رفتم قیمتاشون خوبه اما اونروز که من رفتم خیلی خالی بود زیاد جنس نداشتن

سوال منم هست
البته می‌خوام اینترنتی خرید کنم ازشون

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری