خانم های گل مشهدی بیمارستان مهر بهتره یا مادر ؟

۴ پاسخ

من ۳سال پیش مهر زایمان کردم افتضاح بود ماماهاش اصلا رسیدگی نمیکنن

سلام عزیزم
ما مادر های ۲۱ و ۲۲ ۲۳ هفته تو ایتا گروه زدیم اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدیم توی ایتا پیام بده تا لینک گروه رو بفرستم برات
این روتو صفحه شخصی خودت تایپ کن بفرست ایدی منه
@Eitttaaa

سوال منم هست واقعا

به نظر من مادر

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری