۱۵ پاسخ

چرا دارم یه هاله میبینم؟😐😐😐😐

منم دیدم یه رنگ خیلی کم رنگ یا نور افتاده ؟؟

بخدا حالا بخوای بیفته نمیفته ها الان اینجوری استرس داری که یه موقه نشه

خب منم مثل شما با این تفاوت که ۲۶ اسفند پریود شدم جلوگیری طبیعی داشتم ، بچه هم شیر نمیدم ولی بی بی چک نزدم 😐😐😐

والله کاملا منفیه نمیدونم این خانوما کجاهاله دیدن

من با اینکه الان پریودم استرس هالع تو گرفتم😭😭

یه هاله ای هست😐

ی حاله کمرنگ داره ایشالا ک منفیه 🤣

چرا هاله داره😭😭

منم این ماه ۶ روز از موعدم گزشته بیبی میزنم همش منفیه استرس وحشتناکی میکشم😞

اینم ک هاله داره. بزار دو روزه دیگه تکرار کن. چون بعد از زایمان ممکنه تا چن وقت هورمونا داخل بدن بمونن و مثبت نشون بده

ی هالع کمرنگ هس

منم این ماه باید پنجم میشدم ولی فقط یک لک کوچیک دیدم دیگه خبری نشد جرات بی بی چک گذاشتنم ندارم🫠🫣

خوب هنوز که فردا وقت پریودیته فک نکنم بی بی چک به این زودی چیزی نشون بده

چه استرسی ادم میکشه لعنتی
مخصوصا بعد زایمان که هورمونا ب شدت قوین
منفیه اره خداروشکر 😂
من ک هنوزم وجود نکردم برم سمت رابطه واقعا میترسم این رنگه پر رنگ بشه
بدبختی داریما 🫠

سوال های مرتبط