۴ پاسخ

واسه منم همینطوری بهترین حالت اینه ک رو دستت رو شکم بخوابونی دکتر اینو بهم گفت

بزار بخابه دفع میکنه

اول اینکه حداقل ده دقیقه باید راه ببری و بزنی پشتشو بعد اینکه بیشتر اوقات زیر یه ماه طبیعیه اگه باد معده میده اشکالی نداره دختر منم تا یه ماه فقط باد معده میداد و آروق نمیزد

بچه منم همینه منم دنبال دلیلشم

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی