دختر منم اصلا آب نمبخوره، دکتر گفت آب خنک یخچالی و طعم دار بده، باز بهتره
مثلا سیب یا گلابی تو آب بپزی آبش رو بدی بخوره
یا یکی دو قطره گلاب اضافه کنی
تو شیشه شیر آی میخوره
نصف سیب رو پوست میکنم میندازم تو شیشه آبش،هم طعم خوبی میگیره هم بوی خوبی
پسر من زیاد دوس نداره هروقت بخاد وقتی آب بخوریم دستشو دراز میکنه میخاد
بیشتر هم بعد از قطره دادن بهش آب میدم و دهنش رو میشورم
کمه بیشتر بده
توی شیشه نی دار میریزم اینجوری زیادو خوب میخوره
با لیوان
۱۲۰ تارو میخورن روزی
دختر من خیلی آب میخوره و دوس داره البته بستگی به غذایی داره که طول روز میخوره و با لیوان بهش آب میدم
پسر من تشنه اش بشه میگه آبه آبه ولی گاهی خودم میدم دیگه منتظر گفتن اون نمیشم میترسم آب بدنش کمشه چون تو جیشش مشخص میشه اگه پوشکش صورتی دیدی بدون آب بدنش کمه
روزی ۱۵۰ سی سی رو حتما میخوره و توی لیوان سوپاپ دار ضد چکه عالیه خیلی راحت میخوره تازگیا با لیوان هم میخوره
من بالیوان یا شیشه میدادم پسرم کم میخورد
اما چندروزه بهش بطری آب نی دار خریدم
از اون روز خیلی بیشتر میخوره
فک کنم ۵۰ یا ۶۰ تا
خوشش میاد با نی بخوره
حساب نمیکنم چقدر میشه هر وعده بهش اب میدم تا جایی که دیگه نخوره بیشترم بازی میکنه تو لیوان بهش میدم در طول روزم میدم
پسرمنم زیادنمیخوره
من از ۵ماهگی با لیوان بهش آب میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.