۱۴ پاسخ

تقسیم کردم بین همه 🥰♥️

تصویر

به به چه عطری هم داره

به به بوش اومد تا اینجا💐

منم یکی از اون دوستات نمیشه حساب کنی🤣😅

چقدر قشنگ چند روز پیش هایپر بسته بندی فقط غنچه رو ۵۰۰ میداد😅😅😅

باهاش شربت و مربا هم میتونی درست کنی
گل رو تو یخچال نذار چرا تو یخچال?!!!
کامل خشک بشه تو شیشه بریزی تو کابینت چیزیش نمیشه پودر هم نکن عطرش میپره هر وقت خواستی آنی بین دستات پودرش کن برا تو عدس پلو عالیه

خیلی قشنگه واسه شما

منم امروز به مناسبت روز معلم، پدر یکی از دانش‌آموزای همسرم واسمون گل آورد البته با تاخیر

تصویر

به به بوش میاد 🤍

من غنچه هستم میچینم خشک میکنم نمیزارم بازبشه

به به بوش خوبش تا اینجا اومد😍🩷🌸

به به بوی خوبش تا اینجا اومد 😍😍😍😍

برا کیا تقسیم کردی

گل محمدی رو به هر کی دادی بگو اصلا تو ظرف پلاستیکی نگه ندار

سوال های مرتبط