برای خرید سیسمونی عبدل آباد بهتره یا بهار؟

۹ پاسخ

بهااارررر عالیه 😍😍😍😍

عبدل اباد هم قیمتا بهتره هم تنوع بیشتر
بهار بیشتر لباس هست

عبدل ولش کن

من وسایل بزرگ مثل تخت کنار مادر و کالسکه و صندلی غذا رو بهار گرفتم
ولی لباسا و بقیه وسایل رو رفتم عبدل آباد چون قیمتاش مناسب تر بود
آقابزرگم رفتم ولی به درد نمیخوره نرو الکی

بهار گرونتره

اگه هزینه برات مهم نیست برو بهار

من تقریبا همه چیزو از عبدل اباد خریدم خیلیم راضیم ولی وسایل کالسکه و کریر و از بهار خریدم، بهار قیمتاش بالا تره

اقابزرگ هم خوبه

بهاررر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری