من ادمین بودم دوسال سه چهار تا دوره ی خفنم دیدم ولی یچیزیومتوجه شدم نصف بیشتر مردم دنبال مفت خوری ان روزانه هزاران پیام میدادن ک فلانی بافلان قیمت بام کارکن هیچ قیدشون نبود هرچیزی اصولی داره منم زمان میزارم چشممومیزارم باید خیلی خوش شانس باشی یه کارفرمای خوب گیرت بیاد
مامان آنیا بیداری
تو یکی از تاپیک ها دیدم نوشتید تغییر سلولی دادید
من دچار همین مشکل شدم دارم همش گریه میکنم اصلا نمیتونم آروم باشم
تاپیک هامو بخونید متوجه مشکلم میشید
میشه لطفا برام آیدی روبیکا بذارید باهاتون صحبت کنم 😔
ادمین چی؟منم خیلی دوستدارم پاره وقت کار کنم
آهان ادمین خیلی خوبه بنظرم اگه بتونی
چی ؟🤔
درمورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.