دقیقا کی برم‌سونو قلب مثلا ۷ هفته و سه روز خوبه؟!

۷ پاسخ

هشت برو عزیزم

منم هنوز نرفتم

اره خوبه منم هفت هفته و یک روز رفتم

اگه طبق پریودت حساب کردی بزار هفته ی ۸ یا ۹ برو

من هفت هفته و یک روز رفتم

منم هنوز نرفتم عزیزم

من هفته هشت و نه میرم.

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان رقیه گل وتودلی مامان رقیه گل وتودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری