سلام میتونم برم‌سونو قلب؟

۱۱ پاسخ

اگه بری واژینال انجام میدن .شکمی دیرتر باید بری

واسه همچی زوده بعد سونو قلب فقط به خانواده های خودتون بگید بعد انتی به اقوام نزدیک ببین فقط ماه دوم بارداری شل کن عجله نداشته باش و بخواب وبخور انگار نه انگار

نه هشت هفته

نه اصلا دو هفته دیگه برو

منم نمی دونم کی برم احتمالا ماه چهارم برم

عزیزم دکترت گفته کی برو

خانومای ۷ هفته گروه داریم روبیکا همه همین هفته هستیم خواستین آیدی بدین

نه زوده

خیلی زوده

ن چیزی دیده نمیشه استرس میگیری🥰🥰💗💗

عزیزم هشت هفته برو

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان تمشک مادر



تمشک مامان تمشک مادر تمشک هفته یازدهم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری