اگه بری واژینال انجام میدن .شکمی دیرتر باید بری
واسه همچی زوده بعد سونو قلب فقط به خانواده های خودتون بگید بعد انتی به اقوام نزدیک ببین فقط ماه دوم بارداری شل کن عجله نداشته باش و بخواب وبخور انگار نه انگار
نه هشت هفته
نه اصلا دو هفته دیگه برو
منم نمی دونم کی برم احتمالا ماه چهارم برم
عزیزم دکترت گفته کی برو
خانومای ۷ هفته گروه داریم روبیکا همه همین هفته هستیم خواستین آیدی بدین
نه زوده
خیلی زوده
ن چیزی دیده نمیشه استرس میگیری🥰🥰💗💗
عزیزم هشت هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.