بنظرتون فردا برم‌سونو؟؟

۸ پاسخ

گلم منم میخام ۹هفته ب امید خدا برم واسه قلبش زوده نرو استرس میگیری

طبیعیه عزیزم. منم امروز علائمی ندارم

واژینال برو

سونوگرافی از چ مدت بچه رو تشخیص میده ت یه هفتش میتونه بفهمه؟

نه گلم من زود رفتم فک میکردم هفت هفتمه ولی پنج هفته بودم بهم گفتن سه هفته دیگه برم

نه زوده هنوز

نه عزیزم زوده
اگه دردی لکی خونریزی نداری صبر کن هفتت بره بالاتر

من که صبر میکنم ۸ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تمشک مادر



تمشک مامان تمشک مادر تمشک هفته یازدهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری