خدایا این هفته هم زود بگذره برم‌سونو قلب دل تو دلم نیس

۷ پاسخ

خانوما تشکیل قلب باجنسیت ایا درارتباطه؟
مثلامیگن قلب پسرزودتشکیل میشه ؟ درسته

منم منتظرم این هفته بگذره برم آنومالی دل تو دلم نی

عزیزم بری سونو قلب میگی انتی انتی تموم میشه میگی انومالی انومالی تموم میشه میگی سونوای دیگه...

الان میتونی بری من ۷ هفته و دو روز رفتم

عزیزم🥹🥹 ایشالا بری و با خبر خوب بیای
منم ۷ هفته و ۲ روز رفتم

انشالله زود میگذره نگران نباش

من هشت هفته کامل بشه میرم ک ضربان قلبشو بشنوم🥲😍

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری